Sunday, December 18, 2011

Busy jee XD

Assalamualaikum. Hi peeps :) Woaa! Aku sejak akhir-akhir nie always busy je. Bukan busy sebab keje or what. Sebab hang :) Pergh! Duit da aa tade. aku bukan kaya mcm korg -,- Muhehe. Tapi yang sedih nye, aku tak dapat date dgn budak gemok tu :'( Tu lah kau, suruh plan awal-2 taknak. Kan da susah nak jumpa aku. Tggu kau dapat motor lahh yea kita jumpa. Tapi aku rinduuuuuuuuuuuu kau! Girlpreng kau nie banyak janji temu. Haishh -_- Hmm tape-tape. Nanti kita jumpa yer sayang. Sayang dia sangat-sangat. Huahuahua gedik lah bodoh! Okay. And ada masalah lagi! Aku taktahu nak pakai baju ape doo -,- bosan aa asyik pakai baju yang sama je. Nanti nak beli aa tapi DUIT oo DUIT! Susah kalau hidup tade duit nie. Pandai-pandai aa. K lahh sebenar nye aku tade ayat da. Kbai Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment