Monday, December 19, 2011

Aku pemalas ~

Assalamualaikum. Hi korang -,- Ehh selalu nye senyum. Kau kenapa yana? Hm, Nothing ler. Actually I'm tired and feel so lazy! Sebab ape? Sebab aku malas and penat aa. Hahaha tadelah. Sebab aku tak rasa nak meet budak-budak gendang silat. Bukan taknak jumpa tapi aku penat. 24-25 hari bulan akak sedara aku kawen. 26 hari bulan jumpa budak-budak silat. Then 27 hari bulan jumpa budak-budak gendang silat plak. 28 hari bulan ada pendaftaran Form 5. Pergh! walapon lambat lagi tapi aku da rasa penat nye. 5 hari berturut-turut keluar tu. Tak penah dlm hidup aku keluar berturut-turut! PENAT WEY! Bukan aku taknak jumpa korang, tapi mana aku nak rehat nye, mana aku nak cekau duit nye. Aku bukan kaya macam korang doo -,- korang sume ade yang keje, ada yang dr family yang berada. aku bersederhana je. Tak mampu macam korang k. Hm aku sedar. Ehh pahal tiba-tiba cite sedih nie. Haish! Hahaha kbai. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment