Thursday, March 1, 2012

Saya ______ Awak ! :*

Assalamualaikum :) Hi peeps! Lamanya tak update blog xD Da bersawang da nie. Haha malas nak bersihkan. Okay nak cerita nie. Sbb tak update blog is aku takde story nak story morry dkt korang. So erti kata lain, aku malas! FULLSTOP. NAk story pasal entry diatas. Entry kali nie agak gedik sikit. Haha tapi mmg ikhlas dari hati yang kecil comel nie. Ececeh hahaha. Menggelabah je. Hm hari nie 1 March right? Hari nie aku dengan dia da pun 6 bulan bercouple, means setengah tahun sudah dgn dia. Macam-macam da ktorang tempuhi. Haha ayat tak boleh blah doo! Hihihi takpe takpe, blog aku suka hati lahh! Hm seriously aku sayang gila dekat dia. Dlm 6 bulan nie ktorang banyak kali gaduh, gaduh besar-besar plak tu. Tapi adat lahh kan. Kena give and take. Masing-masing da matang, Matang? Err -,- Hahaha okayokay maksud aku masing-masing da besar, da 17 tahun. So mcm budak-budak je gaduh2 bagai. Pape pun aku sayang sangat-sangat dkt dia. Teak terkata sayang aku nie. Hanya aku, dia dengan Allah je tahu. Teria kasih Allah sebab bagi aku bahagia dgn dia. Alhamdulillah :) Tadi dia ambek aku pun tiba-tiba aku bertukar jadi manja. Hahah bila ingat balik, geli pun ada. Haha. And aku suka sangat bau dia hari nie. Wangi yang amat! Aku jelah yang busuk, bak kata dia. Kurang asam betul. Orang da puji dia, dia kutuk balik. Apalah hahaha. Papepun, aku harap sangat yang aku kekal dgn dia. Mmg aku sayang dia sorang je. Takde laki lain da aku pandang. Awak, Saya sayang sangat-sangat dkt awak. Selasa depan kita keluarkan :) Saya tak sabar tahu tak. Awak plan awal sangat. Haha. HAPPY ANNIVERSARY FOR 6 MONTH SAYANG! Love you till my last breath baby gemok. Hihihi Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment