Saturday, January 14, 2012

Thanks sayang :')

Assalamualaikum. Hi peeps :') Hmm, nak mula dari mana ek? Tak kisah lah kan. bukan ramai baca pun kan. Hehehe. K, aku tgh blur-blur je nie. Aku tak paham betul lah. Sejak bila dia pandai off phone? Kalau aku buat, kemain dia mengamuk. Kalau dia? aku tak cakap pape pun. Haish, aku da tak buat da main off-off pone bagai. Tapi semalam aku buat sbb dia buat dulu. Takkan sbb curiga aku text dengan orang lain, busy dengan org lain boleh sampai ke off phone? Pelik lah kau sayang -,- tolong lah jangan jadi mcm nie. Benda tak betul tapi kau off phone mcm aku buat salah besar! Macam aku curang dkt kau plak! Bengang lah doooooooo! Ingat aku takde perasaan ke ape? K kau bagitahu ape yang kau rasa. Aku boleh terima, tapi takkan aku reply 'K' pun kau da kate aku buat ape yang kau rasa. Come on lah. skang baru aku tahu kau ada satu perangai yg kuat curiga. Nasib lah aku sayang, kalau tak sayang NUMBER KAU AKU BUANG TAHU TAK! Be matured lah <== Kalau lah ayat nie aku dapat cakap dgn kau, confirm kau terasa kan. Now, bukan salah aku so aku tak payah susah-susah text kau dulu. nie yang kau nak kan? K, We'll be fighting. Thanks sayang. Thankyou very much. Aku sayang kau sorang je. Nak teruskan rasa curiga, k go on boy! Ergh serabut otak aku nie >,< Kbai. Assalamualaikum.

Kalau lah kau tahu mcm mana aku semalam :'(

 
Yer, aku rindu sangat-sangat dkt kau!
Bila kita boleh 'date', sayang?
Kalau kita mcm, Tak mugkin kita boleh 'date' :'d



ILOVEYOUSOMUCH >,<
That's all.

No comments:

Post a Comment